Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

11 June 2010

Ujian bola sepak Piala Dunia


JANGAN fikir bola yang digunakan untuk perlawanan bola sepak di peringkat antarabangsa tidak melalui proses yang ketat bagi memastikan ia benar-benar bagus untuk digunakan.
Setiap biji bola yang digunakan dalam pertandingan bola sepak berprestij akan melalui ujian khas bola sepak seperti yang dijalankan oleh Institut Percubaan dan Penyelidikan Pirmasens (PFI) terlebih dahulu.
Di barat Jerman, sebiji bola sepak dilihat berada di dalam sebuah mesin percubaan sebagai sebahagian daripada pameran mengenai perlawanan bola sepak piala dunia di Pusat Sains Dynamikum di Primasens.
Institut itu menentukan bola rasmi untuk perlawanan bola sepak dan memeriksa sekiranya ia menepati kriteria untuk perlawanan di peringkat antarabangsa.

Milo: Bola ni msti best kalau sepak..walau mcm mana canggih & mahal pon..tp kalau x reti main sama jerr..  Harap world cup 2010 lagi meriah..

6 comments:

suhaisweet said...

u got nice n3..peep my latest here Check it Out!

Ery Farieha said...

of kos lah kan?
world cup tu
huhuhu~

aainaa said...

wah! x sangke ek!
tapi x kan la nak gune bola cikai2.. hahahah =D

buyat(bebola tomato) said...

tapi still playe komplen...hahah

Milofloat said...

buyat>> tu la pasal....ade jer yg x kena... xpe lah.. nt milo wat bola empatsegi..haha

SheY PuLL said...

fuyo..........hebst2...