Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

11 June 2010

Aktres lucah Norway ajak Ariel berlakon

JAKARTA - Skandal video seks yang menampilkan pasangan mirip dua selebriti Indonesia, Luna Maya dan Ariel dari kumpulan Peter Pan, menjadi topik panas di laman sosial Twitter sehingga mengundang komentar daripada aktres lucah terkenal Barat, Vicky Vette, lapor sebuah akhbar semalam.
Vette yang merupakan bintang porno veteran dari Norway yang telah membintangi lebih 150 filem lucah setakat ini turut mengundang Ariel untuk berlakon bersamanya dalam filam lucah.
Ariel kini mendapat jolokan Ariel Peterporn selepas klip video seks itu tersebar secara meluas di Internet
"Aneh, topik hangat yang dibincangkan pada hari ini mengenai Ariel Peterporn, seorang penyanyi Indonesia yang memiliki klip video seks," kata bintang porno berusia 44 tahun itu dalam laman Twitter pada Selasa lepas.
"Saya tak berhenti-henti menerima komen daripada warga Indonesia mengenai lelaki ini," tambahnya yang pernah memenangi beberapa anugerah filem lucah.
Menurutnya, dia mahu turut serta berlakon dalam klip video seks terbaru Ariel Peterporn.
"Jika Ariel Peterporn dan Luna Maya datang ke Amerika Syarikat (AS), saya akan mengundang mereka untuk menjalani penggambaran film seks bersama. Pasti seronok, filem itu akan laris di Indonesia.", jelasnya
Pada masa yang sama, Vette mengaku dia sudah menonton klip video seks tersebut.
Kagum dengan aksi pasangan dalam video berkenaan, Vette menambah, dia akan mencadangkan rakaman itu kepada penerbit dan pengedar filem porno antarabangsa, Vivid Entertainment untuk dikomersialkan.
Pihak polis kini melakukan siasatan mengenai video seks itu selepas orang awam membuat laporan polis. - Agens

Milo: x abis2 dgn isu Ariel yg hangat disebabkan video klip L.U.C.A.H...bkn L.U.C.U.. sebut btul2 k.. hehe. lg kecoh bila actress veteren porn dari Norway ni yg berminat untuk ajak Ariel ni blakon bersama.. mmg top r Ariel... bkn senang nak dpt offer mcm tu..hahaha.... ape la nak jadi zaman skarang ni.. stop la sebarkan video ni...mesti remaja2 kat luar tu sibuk cari video ni..abis rosak akhlak remaja..

9 comments:

r-mean said...

macam2 lah de

* MissYaniAbdullah * said...

glamer dowh...
dulu mana ada org kenai arial..
skung dah femes...
cayalah...( sila sebut cam iklan era bila menang kuiz era )

hahaaa

Aidi-Safuan said...

hahaha.... fames ape jadik porn star. penculikan miyabi!

Milofloat said...

femes x kena tempat..hahaha

LCR said...

baca ttg ni di kosmo tadi
news yg paling lawak hari ni lol

marina anakcikbob said...

mak aii..makin bangga la diorg bedua tu..

zither said...

Bhahaha nak cdgkan rakamn tu utk dikomersialkan ? haha memang lawakk lah weyy

top lah kamu ariel~

BOOO .

Saddan Juhari said...

tambah laku la album peterporn pasnie..haha~

Saddan Juhari said...
This comment has been removed by the author.