Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

12 June 2010

Ape yang korang patut buat...


Kalau teman korang mengamuk dan membaling kasut, sliper, enset dll
Jangan tepis atau elak..sebaliknya cubalah sedaya upaya sambut dan tangkap. Inilah masanya korang nak tunjukkan bakat korang.

Kalau teman korang mengemas kain bajunya dalam beg dan nak blah
Jangan dok merayu,tolong jer yang mana patut. tolong teman korang masukkan baju dlm begnya.

Kalau teman korang membebel x berenti-renti
Cuba jadikan suasana ketika itu lebih meriah.korang boleh buat bunyi muzik latar..

Kalau teman korang bersiap lama sangat
Jangan membebel dan membebel..sebaliknya hidupkan enjin kete dan tekan pedal minyak kuat2. seminit, dua minit, 5 minit..pastu blah jerr kalau still x kuar..

Milo: pastikan korang sudah cukup umur untuk mencuba...minta kebenaran ibubapa jika bwh umur..Selamat mencuba yer..hehehe

13 comments:

AISHA SAAD said...

wahhh sungguh sbr ahh nak buat senggini.
tapi ape motip2?? kurang pahamm laa. huaa~

Milofloat said...

x paham kerr?? tu lawak jerr..hehe

ieQa sWetLuv said...

haha.. kalo ika wat derk je then blah egegege

gades ain said...

ahahahaha. kalo kwn tgh bebel pastu buat suare latar mmg lepas tuh mkn penyepak penampo terajang laa nmpk nye. huhuU!~

Affan Ruslan said...

Tips mantap

CiPoT CeDoT said...

waahahahaha...aku akan pratik kan...thankz sbb bagi cadanagn..memang lucu arr...harharhar...

yana-c-emo said...

cadangan di terima. terbaik!! =))

cikCEPET said...

ahahaa~ mmg brani mati neh..

:))

APAN said...

tip tok org masuk air boleh r ni bro...
haha...
papepun boleh pakai gak ni bile masuk air nanti ma...:)

syazwani thaharuddin said...

kalo baling nset ,
amik je bole tak ??
tak yah pulangkn :P

Encik Tikus said...

banyak nya kalau dia, haha :)

Milofloat said...

cepat praktikkan dan bersedia dgn ape yg berlaku...

apan>> kalau x msk air xleh guna ker??hehe

syazwani>> kalau dia nak blg enset.. suruh blg iphone jer.....

En.tikus>> ye laa..xkan kalau saya lak.. sbb sy x nak terlibat..hehe

anony_mous said...

dah slalu sgt bt nie..part yg bebel tu yg terbaek r