Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

02 June 2010

Positif HIV tapi terus layan isteri

Milofloat ade terbaca berita ni kat paper HMetro. ishh..mmg x patut btul perbuatan laki tu..dah tau dia ade HIV. bleh lak dia wat selambe mcm xde ape2. yang kena tanggung bkn nye dia sorang. x pasal2 bini n anak2 dia yg kena maybe skali..

HULU TERENGGANU: Seorang lelaki yang positif HIV akibat berkongsi jarum suntikan bukan saja merahsiakan penyakit dihidapinya daripada pengetahuan isteri dan tiga anak yang tinggal serumah malah tergamak melakukan hubungan seks dengan pasangannya walaupun sedar ia mendatangkan risiko.

“Untuk memastikan isteri tidak tahu saya menghidap HIV saya menjalankan tanggungjawab seperti biasa sebagai suami dengan memberi nafkah batin kepadanya,” katanya.
Ramli berkata, dia sebelum ini sudah menjangka menghidap penyakit itu kerana mengambil dadah termasuk berkongsi jarum suntikan dengan rakan penagih lain.baca selanjutnya kat sini
 
AIDS adalah singkatan dari Acquired Immune Deficiency Syndrome yang merupakan kesan dari  pembiakan virus hiv dalam tubuh makhluk hidup. Penyakit AIDS boleh menyebabkan hilangnya sistem kekebalan tubuh yang dimiliki kerana sel CD4 pada sel darah putih yang banyak dirosakan oleh Virus HIV.

Teknik Penularan dan Penyebaran Virus HIV AIDS adalah melalui Darah, hubungan seks, Air Susu Ibu dll. Milofloat ingin bgth bkn semua yg dalam badan pengidap HIV ini boleh menyebarkan virus..

Cairan Tubuh yang tidak mengandungi Virus HIV pada pengidap HIV+ :
- Air liur / air ludah / saliva
- Air mata
- Air keringat/ peluh
- Air kencing/ urine

8 comments:

MaryamJamilah said...

erk.. tak syg isteri ni
-----
I Won 4 Tickets - Toy Story 3D

Milofloat said...

btul..diri sdiri pon x syg.. org lain lg laa..

kulanz said...

orang xda kesedaran, macam tu lah jadinya..

yastro said...

Lelaki jahanam tu namanya!!!
tak de perikemanusiaan langsung...selfish!!!

NokiaDream said...

memang tak sayang anak bini..kalau sayang sebelum terlibat dadah dia dah pikir tu semua..kesian babitkan nyawa anak bini sendiri..

yuyuEyuliAnayusOf said...

takotnye! :(
seram.

Milofloat said...

mmg benda ni menakutkan...ape yg kita boleh buat hanyalah berjaga2.. mintak jauh drp bnda tu...

Abu Luqman said...

ghoflah punya suami da..kesian kat wife dia je