Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

23 April 2010

INOTEK 2010 Gempak!!!

Assalamualaikumm....

Gempak x gambar kat atas tuu??..

Utem masuk paper lagii??

bkn itu yg milofloat nak highlight kan.... milofloat terpampang kat paper..hehehe... bangga nyer .. jgn la korang rasa menyampah lak yerr..... sajer jer post kat cni..kalau x post kat cni..nt takut hilang lak keratan paper ni... Walaupon x menang tempat pertama INOTEK2010 ni.. tp dpt jgk msk paper... x tau la bila masa photographer ni snap...tu gmbar btul tau.. bkn wayang..hehehe

Ingatkan student utem jer yg tau..lecture pon tau jgk...siap email lg kat milofloat....Prihatin btul lect ni...hehehe

Ingatkan satu paper tu jer...tp kat paper melaka hari ini pon ade jgk....org kat melaka je la yg bleh tgkk..org kg milofloat x dpt nak tgk.huhuhu.. X sangka, sebelum meninggalkan utem ni..ade jgk la kenangan yg boleh dijadikan tanda milofloat kat cni... Terima kasih UTeM, BHarian, MelakaHariIni.... I LuV U...

P/s: pada kawan2...jgn jeles k..hehehe.final exam blum abis lg...do the best...Gambatte!!!

4 comments:

LaNuNsepet said...

bertuah ko milofloat... pasni masuk astro lak.. ki3.. ko simpan keratan tu baik2..tunjuk kat anak cucu nanti k..

yahoo.. 1 paper jer lg.. xsabar nak merdeka..

Milofloat said...

okehh...nak tunjuk kat bini dulu..hehehe

NaNaJoe said...

wah2!!tahniah ye?/hehehe~~

Milofloat said...

TQ...kebetulan jer tuu..hehehe