Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

06 December 2009

Berita Terbaru

Dua maut kereta terjunam dari parkir pasar raya

06/12/2009 8:26pm

KOTA BAHARU 6 Dis. — Dua pelajar perempuan sebuah kolej kejururawatan Masterskill cawangan Kota Baharu maut manakala seorang lagi parah apabila sebuah kereta terjunam dari tingkat atas sebuah pasar raya KB Mall di sini.

Jurucakap polis yang mengesahkan perkara itu berkata berdasarkan laporan awal kejadian itu berlaku pada pukul 5.40 petang.

5 comments:

Evi LoLyta said...

salam ziarah.

Milofloat said...

TQ coz ziarah...nt dtg lg yerr

cik purple said...

dasat2..

IxoR@ said...

sis dah tgk video kemalangan tu....

memang kemalangan...tidak berbau...di mana-mana pun boleh terjadi even di tempat yg kita rasa sgt selamat...

berhati-hatilah ya...

niesz said...

emm...mcm2 da jd skang ni..bnda yg kite x jngka tu pon ley jd..takut lak bile pk..mane la tau kan..sbb kan hal kecik je ley wat kan bnda u jd besar n teruk..