Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

14 June 2010

Pelawak pesta ganja..Siapakah???

SUBANG: Sedang peminat bola sepak tanah air bersedia menyaksikan Piala Dunia 2010, perlawanan antara Argentina dengan Nigeria, seorang pelakon komedi terkenal dan lima rakannya diserbu di rumahnya ketika asyik berpesta dadah malam kelmarin.
Pelawak berusia 41 tahun itu diserbu di sebuah apartmen di PJS7, Subang Jaya, kira-kira jam 10 malam.

Serbuan dilakukan sepasukan polis Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Daerah Subang Jaya itu membawa penemuan dadah dipercayai ganja seberat kira-kira 40 gram bersama enam suspek.

Ketua Polis Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar yang dihubungi berkata, ketika serbuan, selain daripada pelakon terbabit, terdapat lima lagi suspek termasuk seorang wanita yang semuanya berusia 20 hingga 30-an.

Zainal Rashid berkata, serbuan berkenaan dibuat berdasarkan maklumat awam dan hasil intipan polis.

“Ketika serbuan, terdapat enam penghuni termasuk lima lelaki dan seorang perempuan di dalam sebuah apartmen yang dipercayai milik pelakon komedi terkenal itu yang membintangi beberapa filem besar tanah air. baca seterusnye di hmetro

Milo: Agak2 sape yer artis ni?? mesti korang dah bleh agak saper kann?? agaknye btul ape yg korang fikir. milo pon ade terbaca sumber dari blog beautifulnara . x abis2 dengan dadah. mcm ni lah artis malaysia.

17 comments:

~fisha~ said...

terkilan. :(
sygkan.

redzwanie redzmann said...

da taw spe nie..
sgguh keciwa...
bt0l la khabar2 angin yg didgr b4 nie..
hurm....

Milofloat said...

fisha>>sayang kat pelawat tu ker?? hehe

redzwanie>> tu laa..kehilangan seorang pelawak hebat..hehe

pak long said...

salam...
nengok stail rambut pun dah boleh teka....

Yuni Aisyah said...

ermm..apa la nak jadi..makin popular makin menjadi2..

~Dr.CiNta~ said...

dah taw dah sape~ macam2 sekarang nih r

NaNaJoe said...

kat cni pon ade jawapannye~ :)

http://www.idasazarina.com/2010/06/14/pelawak-terkenal-ditahan-positif-dadah-saiful-apek/

RyuJi said...

dari style rambot..aku tau ni mesti zaibo..ish2..tak sangke die amik dadah..zaibo zaibo

sayaDeyla said...

dadah. bukan artis je. orang sekarang ni. dadah macam penyelesai segala masalah. haiihh~~

nama saya NINA said...

macam ramai je artis skrg amek dadah.yasin pon kene kan?

Milofloat said...

ryuji>> tekaan anda mmg hampir nak kena..hahaha

deyla>> dadah tuu bkn la nyelesaian.. yg ambik tu bkn nye x tau dadah tu salah.. ambik jgk watpe..bodoh btull..

nina>> mmg ramai..tp..kalau dah kena cekup skali..pasni mmg susah la nak cari mkn..

iniAKU said...

bole aku bgtau sape?hehe

kay shafiQ said...

dah la pelawak psa2 nak buat lawak lgi kat luar

kay shafiQ said...
This comment has been removed by the author.
aMoR said...

jgn join deh

RIZAL said...

orang yang belum menguasai diri sendiri,,,,

Long Haffiz Long Hassan said...

macam2 ngn dunia sekarang..
adoi2..rugi2