Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

09 September 2009

4BENE @ Puteri Resort

Assalamualaikum....

Pada tanggal 8 Sept 2009 bersamaan 18 Ramadhan 1430H, kelas 4BENE ade mengadakan Majlis berbuka puasa di PUTERI RESORT. Hampir semua student klass yg datang termasuk student chinese yg datang untuk memeriahkan lg suasana majlis ini. Klass 4BENE mmg muafakat dan bersatu hati. 1Malaysia la katakan..
Korang bleh tgk lah sndiri kemeriahan 4BENE ni. Mcm2 jenis prangai ade. Walaupon bayaran yg agak mahal RM26++, tp kitaorg mmg puas hati dgn makanan dan sessi fotografi.
Lihatlah sndiri gmbar2 ni sbb aku rasa korang dah boring baca aku merepek ni..

Untuk tgk gmbar yg seterusnya. Klik baca lagii..





Itu saja lah gambar yg aku sempat nak edit and upload. Kalau korang nak semua gambar yg ade kat aku ni, korang bleh download jer kat sini.

Untuk gambar yg original, file dia mmg besar. Tu pon dah dah byk gambar yg aku delete sbb x semua gambar tu ok. Ade yg blur, vibrate, setting x ok dan yg sensored pon aku delete..hehehe

Untuk gambar yg original (belum compress) korang bleh download kat sini. Ade 2 file sbb besar sangat.

Majlis Berbuka @ Puteri Resort 1
[166MB]

Majlis Berbuka @ Puteri Resort 2
[173MB]
Kalau korang nak gambar yg telah di compresskan pon ade jgk. Tp quality gmbar kurang sikit la. Gambar ni pon OK. Xde lah beza byk pon.Setelah di compresskan, aku dpt kecikkan file ni daripada 339MB----->19MB jer...hebatkan???

Majlis Berbuka @ Puteri Resort compress edition
[19MB]
Kalau korang nak gambar2 yg aku dah edit pon jgk. Korang bleh download kat sini.

Foto Bonus
[1.25MB]
4BENE punya pasal, semua gambar kat kamera Sony Cyber Shot yg aku snap time kat Puteri Resort ni aku bg.

Kalau ade gambar yg terlebih edit tu (Yg boleh menyinggung perasaan) harap maaf la yer..
Candid yg aku buat tu hanyalah rekaan semata-mata.

Wassalam




12 comments:

Milofloat said...

Korang download la yerr.....mls nak copy2 nii..
skarang zaman dah maju..semuanye online..hehehe

Anonymous said...

aku nak gambar ori woii...

Anonymous said...

wei apasal dialog aku teruk sgt.....

Anonymous said...

sempoi ah.. john-newyork

Anonymous said...

smart gler gambar...ko jadi photographer kenduri kawen aku nant bley tak?

bayaran rm345 sehari..

zack cendol~

Milofloat said...

okehh....no problemm...

ej@ fAr!zA said...

milo ni mmg rajinla..=)

Milofloat said...

ape yg rajin nii?? biasa2 jer laa....nak promote blog jerr..
hhuahuahuahua...

niesz said...

nice woo edit pic tu..
ley la ajar niesz plak lpas nih..
huhu..

Milofloat said...

blehh2..hehhe..tp kena cas..hahahaha

Anonymous said...

apesal ganbar aku ada skping jer?
tu pon bukan watak utama...sampingan
hujung2 gambar jer

Milofloat said...

Anonymous : bleh sy tau aper nama watak tuu??
hehehe