Kalau NUFF ZzZzZ tu..Tolong la gerak yer..3 kali cukup lah [F5].. kalau x jaga gak..biarlah NUFF tu tido..letih sangat la tu..hehe

Tolong Klik kalau ada iklan kat bwh k..

01 August 2009

Jom balik Kampong

Assalamualaikum....

Post ini mybe yg terakhir sebelum aku pulang bercuti blk kampong. Ini pon dah dikira lewat gua pulang sbb housemate gua dah 1/2 dah blk. Ini lah gmbor yg smpat di "Snap" oleh camera Sony cyber (DSC W110) gua. Tp org lain la yg snap ni. Klau gua snap, xde plak gmbor gua dlm ni..hehehe

<-----tgh kemas lappy gua.Dan disinilah tmpat semua penghasilan gua diterbitkan. Ini dikira meja editor laaa...hehehe..



<------tgh packing pakaian & my stuff... Lawa kan blk gua?Sbb tu la gua buat blur gmbar ni. hehehe....mmg seronok la ktorg kemas brg. kira mcm hobby gak la main kemas2 ni....

Jumpa lg utk post yg akan dtg.....

Wassalam...


Milofloat:
Buku x bwk blk pon..(*^,)v

No comments: